Myspace Glitter Text

Saturday 30 April 2011

youu ~

weh , kau budak ! aku na kenal dengan kau lah . tapi , problem nya . aku malu kot ~ aku ta berani na tegor kau . lagi-2 na wall kau . hish , na pengsan aku ! berpeluh aku na menaip . berfikir sepuluh kali ‘na tegor kah tak ? na tegor kah tak ?’ . aiyoo ! wadehel lah aku ne . dah lamaa kot aku na kenal dengan kau ne . sangat lamaa . aku just mampuu tengok wall kau , tengok post-2 kau . tuh jee . emm , camana r . aku teringin na kenal dengan kau sebab !^^&*((*^)(*&%$#@ huh ! entah lah . hee , kau korean looks lah weh . budak form 5 . asal penang , dok pun penang . jaoh ! hha . aku bacaa infoo kau pun . hhmm ~ memang menarik minat lah na kenal kau bangas . hee , first-2 kan , aku ingat kau bukan warganegara [kejam !] . sebab your face langsung tidak menunjukkan yang kau orang malaysia . deh ! muka putih , rambut pun bukan macam budak sekolah . agak-2nya . kalau aku tegor kau , kau layan ta ? emm , niat aku baek oke . just want to know you and making a relation friend . not more than that . because I also don’t want it ! sumpah , aku ta nak lebih ! perlu kah aku mention nama kau kat sini eh , *an* **rr*s ? ta perlu lah kot kan . hhe . insyaALLAH one day kita kenal . I really wish it . :) . 

0 comments:

Post a Comment

budak comel contengconteng :))