Myspace Glitter Text

Friday 22 April 2011

apa kess ?

Best ta buat aku mcm ne ? hina-2 aku . maki-2 aku . even aku dah mintak maaf kat kau . entahlah salah sapa kan dalam kes ne . tapi , aku just mengaku salah , mengaku buat . and cuba explain dari A sampai Z kat kau . and kau ? ada kesah ? tak ada kan . huh , entah apa-2 lah kau . terpulang lah . aku ta tahu na buat apa lagi . na terangkan macam mana lagi . semalam , kau text aku . apasal tak call terus . iiihh , come on lah . ayat kau pon ta bolee bla lah . aku suruh settle , datang rumah . kau ta nak jugak kan ? weh , apa kau nak ha ? dah tuh kau sebarkan cerita pasal aku kat orang ramai , bengang lah kau buat macam tuh . naseb kita jaoh weh . haiyyoo . kau tahu berani jumpa abang aku ja , dua hari lepas . aku ? apa kess kau ? poyoo ja kau . tuk post ne aku ta nak kasar-2 kat kau . ta nak guna seru-2 (!) . sebab tak ada guna juga lah . kita dah lamaa kenal . aku pun ta sampai hati buat kau macam tuh . huh :( 

0 comments:

Post a Comment

budak comel contengconteng :))