Myspace Glitter Text

Wednesday 27 April 2011

si kerek bin si poyoo ~



Budak ne ! ahaha . nama dia KEREK . mamat paling kerek kat kelas kitorang . :( sedih siot . budak kerek ne nak pindah . jumaat ne last kot kitorang jumpa dia . huh ! aku na nanges rasanya weh . susah betul na berpisah dengan kawan kan . walaupun kita ta rapat , ta mesra . but we already have a lot of sweet memories . :’( . tapi , sesedih-2 aku . sedih lagi bini dia weh . hee , sapa sanggup na berpisah dengan bf kan . ta ada sapaa . sweet loh kisah kamu dua . aku harap kekal sampai bilaa-2 . to afiq : don’t worry babe . kitorang semua akan jagaa mira . and make sure yang dia setia dengan kau and ta curang-2 . kalau dia curang , kita geget hidong dia ramai-2 . na ta ? 

memang banyak perubahan dengan afiq kerek tuh sejak mira datang . berubah gila . dari hujung rambut sampai hujung kaki [aku dah start merapuu !] . bukan lah ! I means , dia change to be a matured guy . ta kebudak-2an . gentleman . pendiam sikit . spoting . hha . mira ! aku tabik kau siot ! bolee pulak mamat ne berubah oleh kau yee . syukur Alhamdulillah . teruskan , ubah dengan kebaikan .

Hope korang hapy bersamaa weh . jangan gadoh-2 . ta baek ! mira , kau pulak . jangan asyik bagi afiq nanges je . kesian dia . dia sayang mati kat kau . so , ta payah ragui or na test-2 dia lagi . [sebok rumahtangga orang ja aku ne kan ?] :D



0 comments:

Post a Comment

budak comel contengconteng :))