Myspace Glitter Text

Wednesday 27 April 2011

kau bukan yang duluu lagi :'(

dari first kitaa kawan . emm , aku rasaa dah cukup aku untuk aku masak dengan sikap kau . kau baek , pandai jagaa hati aku . but , now ? doo ~ jaoh beza nya weh . berubah . napaa semua orang yang rapat dgn aku bolee berubah sekelip mataa . terutamaa sekali kau ! caraa kau layan aku sekarang , berbeza betul . aku rasaa macam aku baru kenal kau semalam . and aku juga rasaa macam aku tak disayang lagi . kenapa r ? kenapa kau berubah secepat ne ? bored eh ? ta suka dgn aku lagi ? sejak kebelakangan ne , asyik aku tanya , kau cepat berfikiran laen . sensitive betol . mudah terasaa and kecil hati . manaa kau yang aku kenal duluu r ? kau yang dulu ta macam ne . yang dulu better than now .
then , kau sentiasa fikir di luar jangkaan aku . selalu ragui kesetiaan aku . eh , aku ta akan buat benda tuh kat kau lah . sebab aku sayang mati kat kau . ta mahu curang-2 . bagi aku , kau dah cukup perfect untuk memperfectkan aku .
kengkadang aku bungkam gak dengan sikap kau yang tetiba ne . lagi-2 bila kita chat . way you treat me …. Ya ALLAH
huh , dunno lah mahu cakap apa lagi . up to you lah kan dear . kalau sayang kan relation ne . pless , pertahan kan . aku pun xmahu kita brek . sumpahgilaakuxmahu ! akusayangkaubahbodoh . 

0 comments:

Post a Comment

budak comel contengconteng :))