Myspace Glitter Text

Wednesday 27 April 2011

salam ukhuwah :D

Memang betul , benar dan sahih cakap ustazah and ibu . tak perlu adanya sikap terburu-2 dalam diri . semua benda bolee selesai dengan baek jika adanya sabar dan iman yang tinggi di hati . and syukur Alhamdulillah ya ALLAH . huh , satu sudaa selesai . kurang sikit beban hambaMU ne . ringan dada sikit . betul-2 ta sangka !! aku harap kau maafkan aku dengan ikhlas . it’s oke lah kalau ta nak dekat dengan aku lagi . aku faham :(
.
kan ibu sudaa cakap dengan kakak . just sabar . bagi dorang masaa . ta paya kelam kabut . k , lepas ne jangan lagi ulang kesilapan yang samaa . manusia sama-2 ada silap . masing-2 ada dosa dan buat kesalahan . dan memaafkan tuh lebih baek . syukur lah c t****h dah maafkan kakak . and jagaa ukhuwah kamu selama yang bolee . sebaek yang bolee .’
insyaALLAH bu . kakak akan dengar and ikut nasihat ibu . uh , syukur betul aku ! maybe kitaa sama-2 salah . kau salah and aku juga salah . kau salah faham and aku buat kau salah faham . sory lah . aku betul-2 tiada niat sekotor tuh . lagi-2 mahu sabotaj kamu ; kawan-2 aku . tak akan sanggup weh . begini lah lumrah kehidupan . rutin dalam persahabatan . ada garam and gula . tapi , jangan sebab garam sedikit , habis satu dapur hancur . benda ne , kalau bolee aku na ingat sampai bilaa-2 . buat pengajaran samaa-2 . aku mahu list benda ne , bukan dalam kenangan pahit kita semua berkawan . tapi , mahu simpan sebagai kenangan paling maniss !
and satuu lagi yang aku lamaa sudah mahu bagitahu , yang buat kamu salah faham . : yang status aku I REALLY NEED A ROYAL FRIEND tuh , langsung tiada kaitan dengan kamu ! langsung tiada . [tengok lah grammar , a royal friend . means seorang ja kan ?] aku tujukan status tuh untuk seseorang . adalah , nanti one timee aku bagitahu korang . tapi , ne bukan masaanya . aku buat status tuh sebab aku anggap dia kawan aku weh , kawan yang bolee di buat KAWAN yang sebenar . BUT ! ikatan ‘kawan’ di antara kami just sekadar nama and huruf K.A.W.A.N . [walaupun ta rapat betul] :D .dehh ~ sanggup khianat kawan and buat macam ne kat kawan .xsangka lah kau macam ne weh . dah lah . aku ta mahu ag carik gadoh dengan kau . aku malass dah . kau dengar and tahu aku sakit kauu bukan amek berat pasall aku . malah , kau ketawa sebab kes/konflik aku ne . pastuuh , mulut maen menghambur ja . kalau sorang dua tak apa . tapi , SEMUA ORANG . semua kawan-2 lelaki kelas tanya aku . ‘saz , betul kah kau gini-2 , gitu-2 ?’ . k , x apalah . aku malass ambil peduli . malass mahu ambik-2 hati . malass naek-2 hangin . just sabar k . mungkin ada hikmah kau buat gini . bukan aku yang dosa kan ? I don’t care . menghambur lagi lah , sampai satu dunia tahu . biar dosa kau UP sikit kot . :( . fikir-2kan lah yeah ‘kawan’ :) . aku sayang kau , tapi apa kau buat dengan aku . aku bagi kau gula-2 , kau balsas aku racun . k , terima kasih di atass pemberian racun tuh r . aku simpan and kenang sampai bilaa-2 . thx ~

0 comments:

Post a Comment

budak comel contengconteng :))