Myspace Glitter Text

Thursday 28 April 2011

30 things about me :p

kau buat , kau siap . hee , na tahu sikap aku ? ne ha ~ bacaa-2 jom .. memang patut korang kutuk aku . tapi , aku na kesah apa kan . ne aku . bukan kau . aku tetap aku . 

. sensitif bila dengar orang cakap ‘gigi taring’ .
. lepas makan , memang mood na melenting !
. paling benci bila aku beradu , orang kacau daun .
. still bolee sabar selagi benda tuh ta mencabar iman aku .
. ta sukaa cerita hal aku kat parents , tapi , kalau dah tahap maksimum , mengadu melebihi budak kecik .
. ta sukaa gadoh-2 .
. mudah menangis , even matter tuh kecik .
. hate JIWANG stories or dramas !
. benci when orang persoalkan keCANTIKan , lagi-2 kalau melibatkan aku .
. sukaa buat-2 muka .
. ketawaa ta ingat dunia .
. bencii maen nama abah or ibu aku .
. cerewet bab makanan .
. eat just once a day . ta ada breakfast or dinner pun ta apa , yang penting lunch aku bantai satu dapur .
. time tidur , aku ta tahu kaki aku belah mana , kepala aku belah mana . tidur terlampau ganas .
. sukaa carik gadoh dengan adek-2 aku .
. manjaa dengan abah aku , coz hotak kami samaa-2 senget .
. benci lelaki yang merokok , playboy , minum minuman keras , dayus , lancau and ta solat .
. aku lebih suka lapar daripada kenyang [sebab , kalau lapar aku still bolee move . tapi , kalau dah kenyang . sumpah ! aku ta nak bergerak se inci pun . perut aku berat !] .
. pantang jumpa camera ! posing-2 jom .
.   modeling .
. suka hangout and jalan-2 .
. ladies style .
. ta sukaa , when lalu depan , tengok aku dari atas sampai lah ke bawah . cacat kah aku ha ?
. lemah and kurang minat subjek sejarah !
. sukaa tengok and kenal dengan akak-2 lawaa .
. suka berangan-2 jaoh and tinggi . 
. ta suka jalan kalau time ta ada mood or mengantuk .
. suka duduk diam and tengok gelagat orang laen .
. ta suka tangguh homework ! :))

k , stop-2 . setakat ne ja lah yeah . will be continue . hha ! sekian , terima kasihh :D

0 comments:

Post a Comment

budak comel contengconteng :))