Myspace Glitter Text

Friday 29 April 2011

my love :!


This is was called as FAMILY ! family dunia and akhirat aku . huh :( sedih aku na taip entry kalii ne . xsampai hatii aku mahu buat ne . coz bagi aku , kami kita xkan terpisah walau apa pun .
Oke ~ first sekali aku mahu mintak maaf dengan kamu tigaa . dari hujung rambut hingga hujung kaki . aku tahu aku banyak buat silap and salah dengan kamu semua . maybe ada yang sakit hati , terguris , terasaa . tapi , semua tuh . maybe aku just maen-2 . emm , sekali pun aku xpernah ada rasa and niat mahu buat cam tuh kat 
korang ! :))

...............................................................

NURUL FARAH EQMA [NONOY]



Kau ! kau memang orang first yang aku cari dalam kubur nanti ! hha , xda lah . maen-2 ja . huh :) aku na mintak maaf kau k . aku tahu kau sakit hati dengan aku sebab aku xbagi tahu masalah aku kat kau . tapi , I’ve explain it to you kan . I hope u understand it . and I also admit that it is my fault too . ta cerita kat kau . tapi , tuh lah . aku memang ta bolee gadoh dengan kau ngok . aku memang xbolee . susah mahu gadoh . xtenteram dunia aku .
Gambar-2 kita ; jarang kan kita ? emm , handycam ? ingat kah , ingat ? hha . manyak mengong . aku rasa kita xbanyak gambar sama-2 . nantilah , before I go , kita berhabis k :)

Hee , aku terharu juga tadi . kau menangis . :’[ . tuh lah first time aku tengok kau menangis macam tuh . jarang mahu tengok kau menangis . time mellu pindah pun , kau kureng sikit . by the way , I really appreciate it dear <3 . thx :)) aku sayang kau fullblast !





........................................................

ATIQAH SHAHIRAH [IQAH]



Tiqah ! hee , kau pun . aku mintak maaf sangat-2 k . yang konflik kita tuh . I think kita samaa-2 salah kot . [setuju tak ?] . kau salah faham dengan niat aku and aku pulak buat kau salah faham . tuh r , aku mintak maaf :( . hhe , memori kita semua sama-2 banyak . sama-2 manis . bagi aku yang kita gadoh ne pun aku na list dalam memori manis . ta mahu ada pahit-2 . spoiled ja ~ lepas ne , xda lah kawan aku na dengar cerita pasal Nald kan . emm , I’m gonna miss that time babe . aku pun xsangka-2 yang kau akan maafkan aku . time tuh aku memang buntu sudaa . fikiran aku fikir yang negative , sentiasa fikir yang kau xkan maafkan aku . huh :( . sory lah buat kau tersinggung sebab apa yang aku cakap . but , pless believe me babe . aku xkan sanggup mengaibkan kawan aku sendiri . BFF aku sendiri . xkan pernah sanggup ! sampai mati sekali pun . jangan salah sangka k :D .
Emm , kau pun samaa juga . pic kau xbanyak dengan aku . nanti kita posing habis-2an k .
Ooh ya , yang blogg kau tuh . kau serius xnak jadi BFF aku lagi eh ? huh :’( . time aku baca tuh , memang gilaa lah aku . menangis xberhenti . it’s oke . aku faham . aku pindah jugak kan . oke ja bah tuh . chill k :)
love you berhabis !


.........................................................

RAFIANI [CANI]



you !! pic kau dengan aku memang load of memory . terlebih sudaa . sampai file di lappy aku fullblass . hha . good-2 . kau , aku ta tau na cerita camana . hha . samaa jugaa r . aku na mintak maaf also . banyak salah aku dengan kau kan-3 ? hha . memang , kalau na bergilaa dengan kauu ja lah . bergilaa sampai x ingat dunia . .ketawa tekekek-2 . wahaha . tapi kan babe . mulut pedas lah . hha . we samaa-2 loh ~ ooh yeah . you are my abah's favourite . hha ~ yeah-2 . apa-2 hal yang berkenaan sekolah kan , mesti kau orang first yang abah aku sebut or tanya . hha :)) love you manyak-2 dear .



..........................................

korang semua . aku sayang korang . sepenuh jiwa raga bakul aku . kamu lah intan , payung , jantung , buah hati , buah pinggang aku . :)) aku faham kalau korang xnak kawan aku lagi . aku kan jahat . selalu sakitkan hati korang . selalu buat kamu tersinggung . menyampah gilaa kan kat aku ? hee , don't worry lah . lepas ne korang stabil . aku pindah . then , korang just go onn sama-2 k . :)) wish the best for three of you guys . sebenarnya , aku ada something nak bagitahu korang . but , promise me first . will be seriouse on that time , and bercakap bila aku suruh bercakap . tapi , aku nak just kita 4 . tanpa ada seorang makhluk pun yang ada kat place tuh . aku must tell it to you all ~
memang berat mahu buat semua ne , pindah sekolah . jaoh dari korang . tapi , ne lah . i had to . 
first-2 aku pun xsangka yang aku menangis xhenti . then siap demam lagi , sebab konflik kita . coz , time sekolah rendah , kalau ada masalah friendship gini . xlah sampai terseksa macam yang aku sudah lalui baru-2 ne . time tuh juga aku fikir , macam aku ta mahu lagi hidup . buat apa , kalau friend xda di samping kita kan . but , aku kuatkan semangat . datang sekolah , masuk kelas . cuba hadapi kamu . huh , finally ! :)) 
betul lah apa abang aku cakap . friendship yang indah adalah time zaman persekolahan . that is the sweet memory for those yang bergelar friend . wow ! ne lah apa yang kita 4 lalui kan ? 
last ~ aku nak cakap . kalau laen kali antara korang atau kita yang ada masalah macam ne . pless . don't fight pless ~ discuss first . bawak bincang baek-2 . tanya apa sebab . don't fight like this anymore yeah . aku xsanggup . cukup lah sekali . seksa aku rasaa . sakit betul !
love u all sayangs ~~
~ love you fullblass
~ love you berhabis
~ love you manyak-2



2 comments:

Anonymous

whoa ! =0 . sad but nice .

A_S

weyh .. sdey aq ! :p

Post a Comment

budak comel contengconteng :))