Myspace Glitter Text

Friday 13 May 2011

sumpah aku tanak sekolah hari sabtu !!!

Mahu dengar kisah aku di sekolah tadi ta ? hha , so funny you know . tapi , memang buat aku bengang !!! tadi kan kitorang ada extra class for pmr . hmm , start jam 7 then balek jam 11.30 . and semua orang dah balek jam 11.30 tuh . kecuali ada sorang budak ne .  nama budak tuh : SITI NURSYAFIQAH SAZWA IBRAHIM . weh ! tuh aku lah . :( huh ! aku balek jam 1 petang tadi ! sebab , time aku call abah aku , inform kat dia yang aku balek jam 11.30 . BUT ! entah kenapaa , sejak bilaa abah aku sound trouble , dia fikir aku balek jam 1.30 . ahaaaaaa ! apa lagi , aku call lah abah aku jam 1 tuh . sampai ja abah aku kat depan sekolah tuh , tersengih-2 tengok aku . mahu cover kesalahan tuh :! hhiissshhh , bolee-2 abah aku buat muka cam tuh sedangkan aku time tuh dah start na nanges ! then , masok ja dalam kereta . terus aku baling beg aku kat belakang keretaa , pastuh MENANGIS macam budak kecil . abah aku terkejut gilaa . dia berhentikan kereta . tanyaa kenapa ??? walaweh , abah aku tanya kenapaa lagi . memang sah mahu kenaa gusti ooh . lpas tuh , abah aku terus peluk aku . and tahu x apaa dia cakap time dia peluk aku ? ‘laa , xpayah lah nonoi menangis . baru lambat ambil sekejap ja . ish-3 , manjaa betul ’ ekeleh ~ and satuu ja aku mahu cakap : ABAH KEJAM ! apa x menangis , tinggal aku ja sorang kat sekolah tuh . dengan security . time aku tengok dah xda orang kat sekolah tuh , macam nak jerit ja . bagi gegar sikit bukit tebobon tuh . huh ! wadehell doh ~ kalau macam ne lah jadinya , aku xmahu lagi datang kelas tambahan , hari sabtu !!!!!!!! seriik ~

0 comments:

Post a Comment

budak comel contengconteng :))