Myspace Glitter Text

Tuesday 3 May 2011

exam.exam.exam ~


9 MEI 2011 adalah tarikh keramat yang pastinya mendebarkan kepada banduan-2 PMR smktebobon . ‘tarikh apa tuh ?’ walaweh dek , exam exam exam . exam pertengahan tahun . so , dah ready . preparations complete ? hha , goodluck yeah . :D
aku ? hee , PEACE ~ belum sepenuhnya . huh , berdebar aku . jantung pun , dupdapdupdap ~ ne baruu exam biasa belum lagi PMR . emm , kalau PMR camana lah nasib aku r ? result aku . oke kah x ? layak masuk sm teknik kh x ? woo , sebut pasal sm teknik , kau mahu tahu ? ne lah sekolah impian aku . aku harap aku dapat masuk sekolah ne . kalau dekat-2 dah full . aku sanggup melayang or terbang jauh-2 . asal aku dapat study kat sekolah ne . huh ~ insyaALLAH ..


0 comments:

Post a Comment

budak comel contengconteng :))