Myspace Glitter Text

Tuesday 17 May 2011

IhateFAKERSSS !!!!


Agak-2 nya korang kenal ta sapa kat pic atas ne ? haha , memang bod*h betol lah orang yang fake all of my pic ne kan . KAU ! wahai ALESYA ALYA IDRIS . harap maklum k ! kau lahnat sangat asal ? carik gadoh nan aku tetiba . weh , sudah-2 lah . aku kesian sangat tengok kau ne alesya . bingai betol . ta dek pic sendiri eh ? sampai pic aku pon kau sentap . meh aku tengok sikit muka kau , kena simabh asid eh ? kesian , TAHNIAH yeah ~ bangang ! kalau kau amek pic aku , aku still bolee sabar sikit lah . SIKIT je . tapi , ne sampai nak memaki hamun aku awat ? siap nak serbu kawan-2 aku . gotohelllah sayang ~ alahai , kau ne ada gi sekolah ke ta ? kalau  ta de tuh , buat-2 lah x sekolah . jangan buat kecoh kat fb . eish , majal tol .
dah lah , ta tahu nak buat apa dah nan manusia macam kau ne . blah lah . ta kuasa nak layan semua kerenah kau !
**to all my fellow friend . or sapa-2 ja yang kenal aku . be careful k . :) manusia yang bernama alesya ne . kang ta pasal-2 korang tertipu and terjerat .
** ne FB orang yang aku rasa paling bodoh sekali ; aku pernah jumpa .
alesya alya idris [real owner adalah aku !]

0 comments:

Post a Comment

budak comel contengconteng :))