Myspace Glitter Text

Saturday 28 May 2011

iLOVEyou . .


Orang yang aku paling sayang sekali ! <3 . hee , kau jeles ? oke , boleh jalan ~ our relation ; almost for three month . and dalam 3 bulan tuh lah , macam-2 yang jadi . gadoh balek-2 , non-stop . almaklumlah , dua-2 mintak puji , lagi-2 AKU . entah apaapa ~ hha !

Tapi , bagi aku . walau apa yang terjadi sekali pun . aku tak akan mintak or kasih brek dya . even kitorang gadoh ala-2 perang dunia sekali pun . aku tak mahu . sebab aku sayang gilaa nan dya . :) .

Kau mahu tackle dya , and amek dari aku ? alaalaalaa , NO WAY ~ langkah dulu mayat aku [ceh , macam lah kuat sangat kan] . aku x akan lepaskan dya , then bagi korang . sebab aku dah lock , bagi grill dya dalam kandang hati aku . so , boleh blah ~ sekian , terima kasih .

YOU ! iLOVEyou manyak-2 !

0 comments:

Post a Comment

budak comel contengconteng :))